tirsdag den 7. juni 2011

Ny blog

Nu har jeg prøvet at have en blog på Wordpress siden september 2008. Så nu vil jeg prøve noget nyt og har lavet denne blog i stedet.

Den gamle vil blive lukket hen over sommeren, så jeg kan få alt med der fra. Det kan også være jeg hopper tilbage til den, nu skal jeg jo sætte mig ind i hvordan man sætter en blog op herinde. Indtil nu har det været meget nemt og der har været nogle andre muligheder, som gør det bedre.

Jeg vil byde jer velkommen her på min nye blog.

8 kommentarer:

  1. hej Gitte.
    Tillykke med din nye blog. Du ved godt at du kan flytte "alt det fra den gamle blog" over i denne???
    Held og lykke.

    SvarSlet
  2. Hej Gitte
    Også et stort tillykke fra mig, glæder mig til at følge med.....
    Inge

    SvarSlet
  3. Tillykke med din nye blog - her ser fint ud :)

    SvarSlet
  4. Tak for jeres hilsner. Jeg glæder mig også til at få gjort noget mere i blog land ind ellers.

    SvarSlet
  5. tak ... hopper med her istedet ;0)
    Go' fornøjelse ♥♥

    SvarSlet
  6. Fortsætter bare her :-)

    SvarSlet
  7. Tillykke med din nye blog - og rigtig god pinse, Gitte.

    SvarSlet
  8. Tak Madame - også god pinse til dig.

    SvarSlet