onsdag den 29. august 2012

Der kom en ufo flyvende......

UFO - sådan en har jeg fået lavet. Der ligger jo så mange og venter på at bliver færdig, så i gang det skal jeg jo. Jeg er opsat på at lave en 3 - 4 stykker her i efteråret, men nu får vi se hvad det ender med.
Jeg tegnede et mønster engang til min lille TripTrap bakke, toppen blev syet, men jeg fik aldrig sat bagbeklædning på, men nu er den færdig og klar til brug.


Da jeg tegnede mønstret var jeg ikke gammel i patchwork, men synes det var sjovt at prøve og lave sit eget mønster. Det må jeg heller begynde og gøre noget mere ved.

1 kommentar:

  1. Hej Gitte
    Nu er jeg selv rimelig ny indenfor patchwork (er lige begyndt her i sommerferien) og nu er jeg stødt på flere der skriver om UFO'er. Mit spørgsmål er: Hvad menes der med det?
    Hilsen
    Gitte

    SvarSlet