mandag den 4. juli 2011

Tæppe til bilen

Nu har jeg får syet alle mine strimler sammen, nu mangler jeg kanten og bagstykket, så jeg er godt på vej. Jeg er bare lidt bange for at kanten er lang på vej. Jeg vil have en smal grøn kant og derefter en bred kant af den med hvid baggrund og ikke helt så meget mønstre, men Hannes har ikke mere af den, så jeg er på jagt efter den ellers må jeg finde noget andet, som ligner.


Der udover har jeg fået lavet min tegne-skære-stryge mappe, mønstret er ligeledes købt hos Hannes.



Jeg synes virkelig, jeg har fået noget fra hånden, mine 10 dækkeservietter, af firkanter, er helt færdige og klar til at lægge på borden. Så der er ingen ko på isen her i rummet for tiden.


Så da jeg kom hjem i dag var der en lille pakke fra Northern Quilts, så nu er jeg da ikke til at skyde igennem.



Jeg havde jo forelsket mig i en løber i det nye Ouiltmagasinet og lige pludselig havde Wenche en pakke med stof lige til denne løber og det måtte jeg bare eje og det gør jeg så nu - dejligt.


Billedet her er taget fra bladet, så nu skal jeg bare i gang og jeg glæder mig allerede til den er færdig. Det er lige løberen til mit langbord.

5 kommentarer:

  1. Wauw... hvor er du produktiv ;0)

    SvarSlet
  2. Ja jeg siger også wquuuu---- hvad er det for noget tråd der er under stofferne, er det til at broderer med, og hvilket mærke er det?
    Inge

    SvarSlet
  3. Hvor er det skønne ting du laver - jeg er fuld af beundring! Dit sort/hvide patchwork ligner det, jeg har på min sofa :-)

    SvarSlet
  4. Hello from Florida. :) Your placemats are so pretty! And I really love your banner quilt at the top.

    SvarSlet
  5. Thanks LynCC. I've made it to my friend's granddaughter.

    SvarSlet