mandag den 2. januar 2012

Hverdagen kalder

Nu er ferien ved at rende ud og hverdagen kalder, madplanen lavet og nu mangler vi bare og sætte personen på - hvem vil lave hvad? Det er bare en god løsning, jeg skal bare lære og give den fra mig. Vi laver planen en uge ad gangen og det har fungeret i et helt år nu, så nu skal vi prøve og sætte en person på, så må vi håbe det går lige så godt - selvfølgelig gør det det - jeg er optimist.

Jeg har en del projekter, der ikke er gjort færdig, i årets løb, så jeg vil gerne gøre noget færdig, før jeg starter på noget nyt. Jeg vil gøre op og komme med en liste - håber ikke den bliver for lang. Det skal være mit nytårsfortsæt og så skal jeg have ordentlig gang i mit løb igen. Det vil sige, de dage hvor jeg ikke skal lave mad, må løbetøjet på og ud af døren. Jeg glæder mig allerede.

1 kommentar:

  1. Pøj pøj med madplan og nytårsforsætter! Jeg skal også have mere gang i motionen i det nye år :-)

    SvarSlet