torsdag den 12. september 2013

Ferie - kan man vidst kalde det

De sidste 3 uger har vi været i USA, nærmere bestemt vest kysten. Jeg vil gerne fortælle og vise, hvad vi har set på de 3 uger. Det vil komme i små bider, for der skal lige justeres billeder. Det skal jo helst være nogen med bid i. Så det bliver over det næste stykke tid, så kan jeg nemlig også lige få genopfrisket hjernen.
Jeg kan også lige give nogle adresser på patchwork butikker, både nogen jeg har besøgt og nogen jeg ikke nåede omkring, men har fået anbefalet.



3 kommentarer:

  1. Velkommen hjem, jeg glæder mig til at se og læse om hvad du har oplevet :-)

    SvarSlet
  2. Samme her, glæder mig til at se opdateringerne fra "Staterne".

    SvarSlet
  3. Jeg håber i vil nyde billederne, for vi har været på kæmpe eventyr.

    SvarSlet