onsdag den 27. august 2014

Første sommerferie i mit nye liv.....

Ja, den var svær. Men virkeligheden kom tæt på, da jeg skulle melde sommerferie på arbejde, hvad gør jeg lige og kan man holde ferie alene. Jeg fik besvaret alle disse spørgsmål ved at spørge rundt omkring, virkelig tænke over det og det har indtil nu være en rigtig god ferie.

Det startede med at jeg var til udstilling i Hobro "Det røde parkhus", der er udstilling hvert år i uge 33. Det er blevet en fast tradition sammen med min lille sygruppe af piger, for så starter vores efterårsæson op der.




 Ser udstillingen og går derefter hen på "Den blå fisk" og få en havnevaffel. Der er nok et par stykker, der vil mener vi var grådig, men vi spiste hvad vi kunne og havde en hyggelig aften.



Den midterste uge tilbragte jeg i Sverige sammen med min ældste datter og svigersøn, jeg lejede min leders sommerhus, et rigtig hyggeligt et, virkelig svensk landidyl midt ude i næsten ingenting.



Der fra kørte vi til High Chaparral (cowboy by),




Båstad strand, Kosta Outlet, Växjo - shopping,


Ingen billeder af vores indkøb, men det var nogle gode ting vi fik med hjem.

Hägghult Stenbrott - et spændende og interessant sted, først så vi den gamle udgravning bagefter kørte vi over og så hvordan de gjorde i dag.





Elg Safari  ved Markaryd - her kom vi virkelig tæt på, for det er nogle nysgerrig dyr. Ikke bange, men indimellem så tæt på hvor man tror de er på vej ind i bilen til os





og på gåturer i området. Ned til søen Vaglä, hvor man kan bade. En rigtig god uge, hvor vi sidst på uge fik besøg af min ven.





Vi to fortsatte til København nærmere betegnelse Bakken, hvor vi hyggede hele lørdag. 



Vi sov på Lyngby vandrehjemmet lige på den anden side af dyrehaven,



så der gik vi ned igennem og kom forbi dyr og Eremitageslottet en rigtig hyggelig gåtur på ca 3,5 km til Bakken.







1 kommentar:

  1. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    SvarSlet